29 Kasım 2009 Pazar

Howard Shore Hobbit Filminin Müziklerini Besteliyor!

Taşlar yerine oturuyor... Mart ayında yayınladığımız "Hobbit Filminin Müziklerini Howard Shore mu Hazırlayacak?" başlıklı haberimizde internette dolaşan söylentileri sizlere aktarmıştık. Dün gece ise MTV'de röportaj veren Howard Shore bu haberi doğruladı...

Yüzüklerin Efendisi üçlemesinde de yer alan, Oscar ödüllü, Kanadalı müzisyen Howard Shore röportajda şöyle konuştu: "Yüzüklerin Efendisi'nden sonra Hobbit'in müziklerini yapmak heyecan verici. Peter Jackson ve Guillermo del Toro ile sürekli iletişim halindeyim. Film çekimlerinden önce, müziklerle Shire kasabasına ruh katmaya çalışıyorum."

Howard Shore'a yöneltilen, "Müziklerinizde başarıyı nasıl yakalıyorsunuz?" sorusuna ise şöyle yanıt verdi: "Okuduğum kitaplarda hayaller kuruyorum, sürekli okuyorum ve tekrar hayaller kuruyorum... Küçük bestelerle başlıyorum ve hayallerimin peşinde doğru müziği buluyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder